Sunday, October 24, 2010

Selamat Hari lahir anak ibuuu

23.10.2009....kul 7.30 pg..lahirlah seorang puteri....hihihii..sebenarnya tarikh lahir anak kesayangan ku...kalu ingtkan dulu..time2 nak lahirkan dia..taklah susah sgt..cuma sakit bersalin macam biasa jer..dia kuar pun agak mudah..ingt2 dulu..lbh kurang kul 11 mlm..tetiba terasa ade air kuar..ingtkan air kencing..tapi kuar sekejap2..aku dah takut2...siap nangis lagi....aku pun ajak husbnad g klinik..first aku g klinik kat Durian Burung..Nm ape erk..lupa plak..time tu Doc chek jalan dah ade...katanya mmg tanda2 nak bersalin..so aku pun g Hospital Besar Ktrg..daftar..trus masuk wad..tunggu masuk labour room ajer...husbnd aku tunggu ajerlah kat luar sampai tertido2...kul 6.30pg aku dah masuk labour room sampailah lahir insan bernama Nur Filzah Nabihah..hehehheheh...Bhagia makin bertambah dapat budak sorang ni...nak besarkan dia pun tak susah sgt...sampailah umur dia sekaang dah setahun..happy besday! happy besday! hapy besday to you....hihihi..ibu doakan nabihah menjadi anak yang solehah dan selamat dunia dan akhirat..hehhehhehe....

sambut besday nabihah biasa ajer...buat kat kuarters ajer..sebabnyaa..itulah pertama kali kitaaorg buat knduri..sejak duk rumah tuhh..sajer jer nak menjamu pnghuni kat sini...tu pun jemput jugak rakan2 ofis ..tapi tak semualah...tukang masak tokmi dia..tapi maktok dia tolong jugak..menu..nasi tomato, gulai daging dan juga ayam masak merah...mulanya tak taahulah nk rancang mcm mn sbb tak pnh buat.. ty jugak org2 tua...banyak jugak pndaptnya..jadi ikut kata tokmi nabihah lak..buat 5 kilo beras dan 5 ekor ayam..dan 3 kilo daging...takut2 erlebih...dan takut terkurang..so..aku berdoa ajer..supaya majlis ni berjalan lancar...


Alhamdullilah..semuanya cukup-sajer...kira dapat jugaak pengalaman pertama buat knduri kecil-kecilan..insyaALLAH..kalu ade rwzeki..blh buat lagi...so kita tgk sedikit gambar majlis besday nabihah...






No comments:

Post a Comment