Monday, October 11, 2010

Puding Roti

hari khamis hari tu PLPP ade buat jamuan raya..dah nak last2 baru buat..masing-masing kena bawak kuih sendiri..sajer nak menambahkan rasa2..so..walaupun saya sibuk ngan nabihah, tapi sempat jugak buat puding roti...sbbnya..ini ajerlah yang paling senang nak buat..mai kita tgk foto2 nyer..

bahan-bahannyer...

roti sebungkus(ambil putihnyer ajer)
susu cair satu tin
telur 3 biji
(blender sekali yang di atas)
agar2 sebungkus
gula secukup rasa

dan pewarna...ape2 warna

ni siap untuk di makan..warnanyer menarik,..tapi sedap pun sedap...

macam nilah jadinya kalu dah hampir siap tuang

tuangkan ke dalam acuan mengikut warna berselang-seli

ni kalu dah siap masak kat atas dapur..bahagikan tiga bahgian pulak ikut warna kita suka

2 comments:

  1. N, co buh resepi penuh..nmpk best je...

    ReplyDelete
  2. sebenarnya malas nak taip..tapi kalu nak penuh by YM LAH..

    ReplyDelete