Thursday, October 7, 2010

Ketibaan Hari Khamis..

saya ni suka sangat kalu hari khamis tiba..hihihihi...satu yang bestnyer..kalu kerja balik awal ..3.30 ptg..tapi sebenarnya..yang lagi best..biasanya hari kahmis en suami mesti balik hari ni...macam tulah kisah..duk berjauhan..walaupun jarak kami 100 km..lbh kuranglah..kira jauhlah..bukannyer aper..boring gak duk rumah..takder kawan nak borak..tapi yang paling kisahnyer..nabihah lah..diapun mayber boring jugak kalu abah dia takder....agak sukar jugak membesarkan anak sorang diri ni...lagi2 nabihah agak dah pandai ni..taknak duk sorang2..kalu saya takde dekat mulalah dia cari..tak blh tinggal langsung...dia nak ade orang main jer dengan dia..terpaksalah saya dukung dia mana jer nak pergi...kadang2 kalu nak mandi pun..mesti kna mandi dgn dia..tak kira pagi atau malam...kadang2 nak g toilet..terpaksalah bawak dia..mmg tak blh tinggal langsung...

kalu nak sembahyang pun..kadang2 dia buat hal...menangis sampai esak2..kadang2 semasa smbhyg pun saya menitiskan air mata dgr dia menangis..sedih...hihihi...nak masak pun susah..tulah..kalu abah dia takde..mmg saya tak masaklah..diet jelah..kalu baring2 dgn dia..suka sangatlah dia...kalu tinggal dia 5 langkah ajer pun dia dah kejar..aduhaiii nabihah...

macam mn erk..ibu2 tunggal dapat besarkan anak2 dia sampai 10 org..rasanyer saya tak mampu...kadang2 terfikir jugak..kalau2 time ni abah nabihah atau saya sendiri yang meninggal macam mn erkkk...takut untuk membincangkannyer..

huhuhuhu


1 comment: