Sunday, October 17, 2010

Jaket ku yang hilang...

Aku dah lama cari jaket ni...tak thu kat mana...aku perasan dia hilang time aku mengandung dulu...tapi aku nak jugak cari...semua rumah yang biasa aku pergi..aku dah cari..TAPI TAK JUPEE..sedih tau..jaket ni banyak kenangannya.... aku selalu pakai jaket ni time aku selalu naik motor dulu....ade aku..adelah jaket ni...aku bli kat Mines..harganya blh tahan...aku g kuliah pun aku pakai jaket ni...pergi mana2 yang libatkan naik motor..mesti aku pakai..nak bli yaang lain..tak nak lah..aku nak jaket tu jugak...nilah gambar kenangan aku bersama jaket kesayangan ku..



beg galas ni pun hilang...ke manakah semua barang2 kesayangan ku...
motor ni tak hilang..tapi aku jual..hihihi



sape2 yang terjupe atau terambil..tolong pulangkan..huhuhuhuhuhuhuhu..igtkan nak simpan sampai ke anak cucu....

No comments:

Post a Comment