Sunday, November 21, 2010

ALhamdullilah..niat telah tertunai...

Sebenarnya tahun ni saya ada beberapa hajat yang nak ditunaikan..alhamdullilah sehingga hari ni segala niat sudah tertunai..syukur sangat pada Allah SWT...pertamanya saya dah niat awal2..tapi tak tahu ini nazar atau ke tak..saya niatkan seandainya saya berjaya Menjadi Pegawai Pertanian..saya nak buat kenduri..alhamdullilah..dah tertunai pun...memandangkan kenduri akikah pun saya niat nak buat tahun ni untuk Nabihah..so saya pun buatlah sekali gus skali...sebagai kenduri kesyukuran untuk raya haji tahun 2010 ni..saya pun jemputlah jugak kawan2 terdekat..lagi2 staff TADC cause sebelum dapat kerja baru ni..mmg kerja kat TADC lbh kurang 2 tahun lbh jugaklah..ingatkan nak kongsi kesyukuran ni ngan geng2 TADC..tapi sedihnya sorang jer datang..tapi tak apelah...mungkin masing-masing sibuk dengan urusan masing2..lagipun saya tak cakap nak buat knduri kesyukuran...Kenduri ni pun sebagai kesyukuran besday saya pada 14.11.2010 yang telah jatuh hari ahad..kita raya haji pun hari rabu..dekat2lah tuhh..buat sekali gus lah...hari tu pun buat makan2 sempena besday nabihah..tertunai jugak nak buat..syukur sangat..tapi ada lagi niat nak buat...Insyaallah..kalu ade rezeki akan ku tunaikan lagi...
Lembu yang akan dikorbankan...


Nabihah begitu khusyuk tgk lembu akikah nya

nabihah pun turut dengar sama cara-cara nak niat akikah

berjaya jugak bagi nabihah pakai tudung

2 comments:

  1. sorry N, k.na xhadir, masa tu balik dungun, lama x balik jmpa mertua..sorry ye ..

    ReplyDelete
  2. Maaf N...ina pun ada kat Dungun, InsyaAllah kalu ader rezeki & umur panjang, leh pergi yang akan datang...itu pun kalu N nak jemput lagi...

    ReplyDelete