Wednesday, August 18, 2010

Nabihah ku demam



MySpacealahai kesiannyer anak ibu cayang ni demam..ptg kelmarin..abah dia wat balik dia suka-suka lagi..rasa badan dah panas..ni kali kedua lah sejak dia lahir, dia demam..hari tupun tak sempat nk demam sgt..semalaman jer badan panas..pahtu esoknyer dah sejuk..dah main2..kali ni tak tahulah demam lama mn..org tua2 kata sbb nk tumbuh gigi..tapi gigi dia dah ade 3 batang dah...kesian plak tgk dia merengek jer...tak sihatlah katakan..kalu tak asyik main jer ngan abah dia sebelum tido...
tapi semalam dah letak air daun lidah jin tuhh..kata org2 tua mujarab kalu demam panas..apepun..semoga anak ibu ni cepat sembuh..ubat dia pun dah hbs..sempatlah hari ni abah dia g mintak dgn klinik homoepati...dari baby lagi..nabihah tak pnh lagi makan ubat klinik..insyaALLAH sampai besar pun nk ajar mkn ubat homoepati jer...


2 comments:

  1. siannye nabihah..molek la N, ajar mkn homopathi..xde la chemical mcm ubat klinik tu..

    ReplyDelete