Wednesday, August 25, 2010

LULUR MANDI SUSU BERAS

Sajer-sajer nak kongsi dengan kawan2...

ini adalah lulur mandi susu beras daripada putri binari..saya dah pakai ni 2 tahun..dulu sajer2 nak pakai..kononnyer sbb nk kawin kan..nak bersihkan badan..hehehehe..tapi sampai sekarang masih lagi saya pakai..ni pun dah hbs..tapi akan dibeli lagi..nak tahu knp saya suka pakai ni..

  • sebab baunyer sangat wangi..lps mandi..rasa macam segar jer..bila hidu bau dia..lekat kat kain tuala
  • lepas pakai rasa lembut sangat badan..memang halus jer rasa
  • lepas mandi..tak payah pakai losyen dah..bau dia pun kuat dan tahan lama..
  • menghilangkan daki badan
time2 saya rasa kurang mood nk datang kerja..mesti saya pakai lulur mandi ni..tapi sebenarnya tak payah pakai selalu..seminggu sekali pun cukup..untuk bersihkan badan..tapi kadang2 saya acapkali jugak pakai..sebenarnya..lulur mandi ni banyak jenis..daripada putri binari pun dah banyak..daripada buah pun ade..tapi saya tak pnh try lagi yg lain..pertama kali pakai yang susu beras ni..terus kekal yang tu ajer..memang suka..

kepada kawan2 yang ingin cuba..blh lah try ek..harga diapun murah jer RM10 jer..kalu saya, selalu bli kat mydin jer..hehehheehe...
mulakan hari anda dengan kesegaran..saya bukanlah ejen,ahli ataupun peniaga..tapi sekadar nk berkongsi dengan kawan..mn2 yang baik..kita kongsi.sekian...

3 comments:

  1. hohoho mesti cik abg suka dekat2 kan..hahah tau doh..hahaha

    ReplyDelete
  2. hai.tengah2 google nampak post ni.saya tgh cari review sesapa yg pakai lulur susu beras ni.baru beli semalam.try pakai memang lembut je badan ni.hehe.thanks 4 sharing dear :)

    ReplyDelete
  3. Terima kasih telah me-review produk kami :) izinkan kami men-share blog post anda ke facebook pagi Putri Binari. www.facebook.com/binaryherbshop Love, Putri Binari

    ReplyDelete