Monday, June 6, 2011

fortune club

salam...
lama tak entrykan cerita...
sibuk ngan kursus katakan...
tapi ni bukan nak cerita hal kursus tau...
ni nak cerita...tentang Fortune Club..semalam g bawak nabihah g jalan2 kat Giant..suka sangat nabihah ni kalu bagi main2..satu Giant lah dia pusing...hehehheheh...
pusing punya pusing..terjumpalah satu group ni..kat muka pintu Giant...
ada plak banner g melancong..tgk2 jer..pahtu biasalah..promosi ni..dgr punya dgr..tersangkut jugak...



Fortune club biasa kalu org nak melanconglah..umrah pun ada jugak..daftarlah aku ni pun...nak jadi ahli RM398 ngan RM698. Tapi yang murah tu tak blh g luar negara...aku ni minat jugak nak g luar negara..nak tgk org2 luar..hehehhe..angan2 lebih jer...
tapi bila dah jadi ahli dia bagi pakej percuma 4D 3N..kat Malaysia, Jakarta, Indonesia dan Thailand..dan satu lagi pakej 2D 1N...Menarik jugak kan..tapi kalu nak g luar negara..fligt kna bayar sendirilah...

yang tu percuma...tapi kalu nak g lain kali..blh diaorg bookingkan hotel dan tiket ..blh jugak ikut pakej diaorg..diskaun sehingga 50%..aku pun tak tahu setakat mn kebestannya...belum cuba lagi...

nnti kalu aku dah g mana2 tempat yang diaorg punya club..aku akan ceritakan....erkkk....kad ni untuk seumur hidup blh guna..blh buat bisnes jugak kalu tahu caranya....



No comments:

Post a Comment