Tuesday, June 2, 2009

Aku YaNg MeNyEPi...

hai....begitu lama aku meninggalkan coretan blog ni...dulu2 dah tak larat nk menekan keybord ni...alahan katakan..nk bercakap dengan opismate pun tak larat...dah msuk 3 bulan barulah ok sikit..baru cergas semula..tapi sekarang kandungan aku dah masuk 5 bulan..risau gak..anak tak gerak2 lagi ni...apepun..fikirkan positif aje...time2 aku pregnant nilah jugak...projek jagung aku nk start..alhamdullilah..walaupun tgh pregnant..masih lagi blh buat keje....ni gambar aku ngan tn hj rosli, boss aku TADC...nasib baik lah bos aku ni ok orangnya..banyak bg panduan dan tunjuk ajar..maklumlah..nilah projek yang paling besar aku handle...fuhhhh..harap2 berjaya dengan jayanya..nilah tempat projek aku kat padang setar, kuala ping...hari ni plak..aku free..boring gak..bosan plak selalu g ziarah projek tuhhh...hihihihihi..

No comments:

Post a Comment